سوالات متداول

حساب کاربری

۱ – آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
پاسخ: شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، از طریق گزینه “اطلاعات حساب کاربری” مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

۲ – آیا می‌توانم اطلاعات خرید‌های قبلی خود را مشاهده کنم؟
پاسخ: بله. برای دسترسی به اطلاعات خرید‌های قبلی خود، پس از ورود به حساب کاربری، از گزینه “سفارش‌ها” استفاده نمایید.

۳ – چرا با وجود درخواست من برای تغییر کلمه عبور، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: امکان دارد ایمیل حاوی لینک تغییر کلمه عبور، به پوشه “اسپم” ایمیل شما رفته باشد. لطفاً پوشه “اسپم” را چک کنید.

۴ – چرا باید تلفن تماس خود را برای ثبت سفارش وارد کنم؟
پاسخ: برای ثبت، پیگیری سفارش و هماهنگی های لازم برای ارسال، درست بودن تلفن تماس الزامی است. لطفاً در وارد کردن اطلاعات خود نهایت دقت را فرمایید. چسبان هیچگونه مسولیتی نسبت به اطلاعات اشتباه وارد شده ندارد.

سفارش‌ها

۱ – آیا برای خرید از چسبان، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله. شما می‌توانید بدون ثبت نام یا ورود به حساب کاربری، محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.

۲ – در چه ساعاتی از روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما می‌توانید در طول ۲۴ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، اقدام به ثبت سفارش کنید.

۳ – از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه مطلع شوم؟
پاسخ: شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، وضعیت سفارش‌های خود را بررسی کنید. همچنین هر گونه تغییر در سفارش شما، از طریق ایمیل با پیامک به شما اطلاع داده می شود.

۴ – می توانم سفارشم را تلفنی و یا از طریق ایمیل ثبت کنم؟
پاسخ: خیر. در حال حاضر ثبت سفارش فقط از طریق سایت امکان‌پذیر است. برای سفارش طرح های دلخواه می توانید از طریق آدرس ایمیل chasbaan@gmail.com اقدام کنید.

۵ – آیا می‌توانم سفارش خود را حذف و یا ابطال کنم؟
پاسخ: تا قبل از تکمیل فرآیند سفارش و پرداخت، شما می‌توانید محصولات را از سبد خرید خود حذف کنید. بعد از تکمیل فرآیند سفارش و پرداخت، امکان ابطال سفارش وجود ندارد. لطفا در انتخاب محصولات دقت کافی و لازم را بفرمایید.

پرداخت

۱ – مبلغ سفارشم را چگونه پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر شما می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی با تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۲ – آیا می‌توانم مبلغ سفارشم را به صورت کارت به کارت، اقساطی، چکی و یا به صورت پرداخت در محل، پرداخت کنم؟
پاسخ: خیر. متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. هزینه سفارشات فقط از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین قابل پرداخت است.

۳ – آیا پرداخت اینترنتی از طریق درگاه سایت چسبان امن است؟
پاسخ: سایت چسبان برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش ها از درگاه معتبر زرین‌پال استفاده می‌کند. چسبان همواره در تلاش است محیطی آرام، امن و جذاب را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید برای حفظ امنیت بیشتر در هنگام پرداخت نکات زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس در مرورگر خود مطمین شوید از پروتکل امن https به جای http استفاده می‌کنید.
– قبل ورود اطلاعات از آدرس صفحه درگاه بانک و وجود علامت قفل زرد رنگ در قسمت آدرس مرورگر اطمینان حاصل کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت بانکی خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود در صفحه درگاه استفاده کنید.

۴ – ممکن است پرداخت ناموفق باشد ولی مبلغ مورد نظر از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در حین فرآیند پرداخت به دلایل مختلفی پرداخت ناموفق ثبت شود اما در این موارد جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً حداکثر تا ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حساب شما بازگردانده می‌شود. اگر پس از ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما برگشت داده نشد لطفاً از طریق بانک عامل پرداخت و بانک صادر کننده کارت خود پیگیری‌های لازم را بفرمایید.

۵ – در چه صورتی پرداخت من موفق است؟
پاسخ: پرداخت تنها در صورتی موفق تلقی می‌شود که پس از پرداخت از طریق درگاه و تکمیل تراکنش بانکی به صفحه مربوط به سفارش خود در سایت چسبان بازگردید و پیغام عملیات موفق به همراه کد رهگیری را دریافت کنید.

ارسال و تحویل سفارش

۱ – سفارش‌های خود را به چه روش‌هایی می توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در حال حاضر تمام سفارش‌ها، از طریق پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال می‌شود.

۲ – آیا امکان ارسال به جز شهر تهران وجود دارد؟
پاسخ: بله. ارسال سفارشات به سراسر کشوراز طریق پست انجام می پذیرد. به محض تحویل مرسوله به شرکت پست، کد رهگیری مرسوله برای شما ارسال خواهد شد.

۳ – هزینه ارسال سفارش به عهده من است؟
پاسخ: در فرآیند خرید، هزینه ارسال پستی برای شما محاسبه شده و به هزینه نهایی سفارش افزوده می‌شود.

۴ – پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌کشد تا به دستم برسد؟
پاسخ: در حال حاضر سفارشات به صورت هفتگی ارسال می‌شود یعنی حداکثر پس از تا ۷ روز کاری سفارش ثبت شده شما ارسال می شود. سفارشاتی که با پست ارسال شوند معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از تحویل به پست به دست شما می رسند.

۵ – آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: خیر. چنین امکانی وجود ندارد.